קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

תערובת בראוני חמאת בוטנים

תערובת בראוני חמאת בוטנים
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו תערובת בראוני חמאת בוטנים. מתאים ל-16 ומחירו 47 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 225 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם חמאה, אבקת אפייה, מלח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זהו מתכון זול לחובבי האוכל האמריקאי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 15% . הציון הזה גרוע למדי. עוגיות הפתעה בריאות של חמאת בוטנים (עוגיות בראוני פאדג'י עם מרכז חמאת בוטנים!) , עוגיות הפתעה חמאת בוטנים בריאות (עוגיות בראוני פאדג'י עם מרכז חמאת בוטנים!) , ותערובתנוטלה נוטלה מחמאת בוטנים ותערובת חטיף בוטנים דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
ב-1-Qt. מיכל זכוכית, שכבו את תשעת המרכיבים הראשונים לפי הסדר המפורט, ארוזים היטב בין כל שכבה. מכסים היטב. אחסן במקום קריר יבש עד 6 חודשים.
2
להכנת בראוניז: מערבבים בקערה את הביצים, החמאה, הווניל והבראוניז.
מרכיבים שתצטרך
תערובת בראוניתערובת בראוני
פסים כסופים, לקישוטפסים כסופים, לקישוט
1 קילו חזה עוף או חזה עוף ללא עצמות, חתוך לקוביות1 קילו חזה עוף או חזה עוף ללא עצמות, חתוך לקוביות
עבור קרום כפול (9 אינץ'עבור קרום כפול (9 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט נוסףאגוז מוסקט נוסף
3
מורחים לתוך 8 אינץ' משומן. תבנית אפייה מרובעת.
מרכיבים שתצטרך
4-1/2 כפיות אורגנו טרי קצוץ4-1/2 כפיות אורגנו טרי קצוץ
ציוד שתשתמש בו
רגל כבש, מעצםרגל כבש, מעצם
4
אופים ב-350 מעלות למשך 25-30 דקות או עד להתייצבות (לא לאפות יתר על המידה). מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
טוויסט ליקריץ מתפרקטוויסט ליקריץ מתפרק
1 מקל (או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות1 מקל (או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות
5
חותכים לריבועים.

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

בראוניז בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "