קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

תערובת תיבול עוף

תערובת תיבול עוף
אם יש לכם רוזמרין, כמון טחון, גרגרי מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. נסו הכל " תערובת תיבול בייגל, תערובת תבלינים ג'מייקנית, ו 50/50 שמן זית / תערובת שמן קוקוס עוף מוקפץ בריא (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את המלח, בזיליקום, רוזמרין, אבקת שום, חרדל, פפריקה, פלפל שחור, טימין, זרעי סלרי, פטרוזיליה, כמון, פלפל קאיין, ו מרק עוף יחד עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי סלריזרעי סלרי
רוזמריןרוזמרין
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!
כמוןכמון
טימיןטימין
מלחמלח

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי סלריזרעי סלרי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת11 קילו קישואים,מרוסק רוזמרין מיובשמרוסק רוזמרין מיובש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין יבש טחוןטימין יבש טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת חרדל יבשהאבקת חרדל יבשה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם