קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תפוחי אדמה דלי פחמימות טאקו

תפוחי אדמה דלי פחמימות טאקו
מתכון תפוחי אדמה פחמימות טאקו יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 35 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 258 קלוריות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו שמן זית, בצל, תפוחי אדמה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו פיצה כרובית דלת פחמימות, טורטיות כרובית דלת פחמימות, ו קרם חמאה שוקולד פחמימות הטוב ביותר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יינות טיודור באלו כרם פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 68 דולר.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.