קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

תרד, עגבניות, סלט פסטה מוצרלה טרי עם רוטב איטלקי

תרד, עגבניות, סלט פסטה מוצרלה טרי עם רוטב איטלקי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז נסו תרד, עגבנייה וסלט פסטה מוצרלה טרי עם רוטב איטלקי. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה עיקרית זו כוללת 315 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם תרד לתינוק, גבינת מוצרלה, רוטב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: תרד, עגבניות, סלט פסטה מוצרלה טרי עם רוטב איטלקי, עגבניות מיובשות וסלט פסטה מוצרלה טרי, ו סלט פסטה פסטו מוצרלה עגבניות טריות.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה, תוך השמטת מלח ושומן. לשטוף עם מים קרים; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
2
בזמן שהפסטה מתבשלת, הכינו רוטב איטלקי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
פסטהפסטה
3
שלב רוטב ועגבניות בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים פסטה ותרד; זורקים היטב ומעליהם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
גבינהגבינה
פסטהפסטה

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. קסטלני קיאנטי אנאטה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
קסטלני קיאנטי אנאטה
קסטלני קיאנטי אנאטה
אודם בהיר בצבע אדום. האף עז ופירותי עם ניחוח סגול ורמז קל של דובדבנים ודומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל שהופך לרכות קטיפתית.משתלב היטב עם פסטות טעימות למנות פסטה חריפות. אידיאלי עם צלי, סטייקים ועגל בגריל.תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% סיליגיולו