קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

תרנגולות קורניש עטופות בבייקון עם זיגוג בלסמי פטל

תרנגולות קורניש עטופות בבייקון עם זיגוג בלסמי פטל
תרנגולות קורניש עטופות בבייקון עם זיגוג בלסמי פטל נטול גלוטן,, חלב חינם, דל פחמימות, מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 951 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 65 גרם שומן. אם יש לך ריבת פטל, חומץ בלסמי, תרנגולות קורניש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. מתכונים דומים: בייקון קרוקפוט עטוף תרנגולות משחק קורניש, תרנגולות משחק קורניש עם זיגוג אפרסק, ו תרנגולות קורניש עם רימון-מולסה זיגוג.

הוראות

1
ריבה רותחת וחומץ בסיר קטן, חשוף, ערבוב מדי פעם, עד זיגוג מצטמצם כ 1/2 כוס, כ 8 דקות. מגניב לטמפרטורת החדר (זיגוג יהיה להתעבות מעט כפי שהוא מתקרר).
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים תנור ל 450 ° F.
3
לבשל בייקון בקבוצות במחבת כבדה גדולה על חום מתון, מפנה מדי פעם, עד כמה שומן הוא שניתנו אבל בייקון הוא עדיין שקוף וגמיש, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר מגבות נייר לניקוז.
5
לגזור ולהשליך את עמוד השדרה מכל תרנגולת עם מזמרה במטבח, ואז חצי כל תרנגולת לאורך. תרנגולות טפיחה יבש מתבלים עם מלח ופלפל, ולאחר מכן לארגן, לחתוך צדדים למטה, במחבת צלייה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
6
מברישים את התרנגולות באופן ליברלי עם זיגוג, שומרים את השארית, ועוטפים 2 פרוסות בייקון סביב כל חצי תרנגולת, תוחבים את הקצוות תחת. צלוי באמצע התנור, צחצוח עם מיצי פאן זיגוג שמורות פעמיים (כל 10 דקות), עד מיצים לרוץ ברור כאשר הירך הוא פירסינג, 30 עד 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך