קטגוריות מגזין
אוספיםמדריכיםבריא

19 דרכים נהדרות לבשל סלמון

ישנם יתרונות רבים לאכילת סלמון. הוא חמאתי, בשרני ומלא בשומנים בריאים. בנוסף, לא רק שהוא טעים, אלא שהוא קל מאוד להכנה. בין אם אתם מעדיפים אותו צרוב, עם קצה פריך, שלוק, על הגריל או בצלייה איטית, כל השיטות פשוטות מאוד.

לפני שתתחילו עם 19 מתכוני הסלמון הטעימים שלנו כאן, יש טיפ אחד שאנחנו רוצים לתת לכם. תמיד חשוב לקנות נתח איכותי של סלמון. בהתאם לעונה ולסוג הסלמון, צבעו עשוי לנוע בין ורוד חיוור לכמעט אדום, אז אל תדאגו יותר מדי בגלל הצבע. במקום זאת, חפשו בשר שמן ולח. אם אפשר לבחון את העור, הוא צריך להיות מבריק אך לא דביק. אם ניתן לגעת בדג, לחצו עם האצבע על הבשר. הבשר אמור לחזור לצורתו המקורית בלי שיישאר שקע. אם הדג נראה מעט עמום ואפרפר או אם הוא נמצא בעטיפה מלאה במים, אז כנראה שעדיף לבחור בנתח דג אחר.

לאחר שקניתם את נתח הסלמון, תוכלו להתחיל לנסות את המתכונים שכאן. כולם קלים וטעימים, ואנחנו בטוחים שתיהנו מהתוצאות.