קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות18
מגזין

BBQ Volcano Chipotle Wings

BBQ Volcano Chipotle Wings
המתכון BBQ Volcano Chipotle Wings יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך תוך כ -3 שעות ו-30 דקות . , מתכון זה מכסה 29% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 869 קלוריות , 64 גרם חלבון ו -54 גרם שומן למנה. מתאים ל-30 מנות. זה עובד היטב בתור ארוחה די יקרה. 2 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו חרדל דגנים, רוטב ווסטרשייר, פלפל קאיין ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 53% . המרכיב הסודי (צ'יפוטלה): צ'יפוטלה ברביקיו צלעות בתנור , פיצה עוף ברביקיו בגריל, עם רוטב צ'יפוטלה דובדבן , וכנפי צ'יפוטלה דבש אפויות דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
לרוטב צ'יפוטלה הר הגעש: בסיר על אש בינונית מערבבים את הקטשופ, מחית צ'יפוטלה, חומץ, רוטב ווסטרשייר, רוטב חריף, קאיין, שום מגורען, סרירצ'ה, פתיתי פלפל אדום, סוכר חום, רוטב חריף, חרדל, מלח ונוזל. לעשן במשך 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. שמור מכוסה חלקית לאוורור מסוים. לחום מקסימלי מוסיפים עוד פתיתי פלפל אדום. סובב את הטיגון העמוק ל-375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
חמוצים כשריםחמוצים כשרים
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
מחית צ 'יפוטלה צ' ילהמחית צ 'יפוטלה צ' ילה
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
SrirachaSriracha
שמן פלפלשמן פלפל
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
לכנפי העוף: אין צורך בתיבול. הפיל את הכנפיים, בקבוצות, לטיגון העמוק או הטיגון הביתי למשך 8 דקות. דרך טובה לדעת מתי הכנפיים מוכנות היא כשהן צפות על גבי השמן למשך 30 שניות. אם אין לכם מטגן בבית, חממו מראש את התנור ל-450 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מניחים את הכנפיים על מגש נייר משומן ומבשלים 25 דקות. הפוך את העוף שלך בחצי הדרך.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
5
מוציאים את הכנפיים מהטיגון או מהתנור ומניחים בקערה. מכסים ברוטב צ'יפוטלה הגעש שלך וזורקים. מומלץ להגיש עם גבינה כחולה וסלרי.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
שמן פלפלשמן פלפל
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2996 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם3(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה3(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה59אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם30ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינה כחולה ומקלות סלרי, להגשהגבינה כחולה ומקלות סלרי, להגשה10kgsשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים710אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pureed chipotlepureed chipotle59אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמוצים כשריםחמוצים כשרים1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חריף, כמו הרוטב החריף המקורי של פרנק.רוטב חריף, כמו הרוטב החריף המקורי של פרנק.3(חוֹרֶף)רוטב חריף, כמו טבסקורוטב חריף, כמו טבסקו9606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(יכול להיות או להרחיק)עשן היקורי נוזליעשן היקורי נוזלי79אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקSrirachaSriracha3(חוֹרֶף)חרדל מלאחרדל מלא2066 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, ורוד נוצץ

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיבים. בשר לבן משודך בדרך כלל ליין לבן כדי לא להשתלט על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בוודאי רוטב יין אדום אפשר ורצוי להגיש עם אדום כמו פינו נואר. הפינוק של NV Linganore עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
NV Linganore פינוק
NV Linganore פינוק
יין קינוח אדום בעל גוף בינוני מושרה בשוקולד טבעי, ויוצר את הקינוח הקטיפתי המושלם בבקבוק.