קושירגיל
מוכן ב26 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

Craze - E טורקיה טובה צ'ילי - 4 Qt קרוק סיר

Craze - E טורקיה טובה צ'ילי - 4 Qt קרוק סיר
שיגעון המתכון - E טורקיה טובה צ'ילי - 4 Qt קרוק סיר מוכן בסביבות 26 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. במנה עיקרית זו יש 275 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לכי לחנות וקחי שיני שום, פפריקה, שעועית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו סיר חרס צ'ילי הודו ידידותי לילדים, פיקנטי סיר עוף פלפל צ'ילי, ו Craze-E Crock-המבורגרים בסיר & פסטה גבינה (מתכונים דומים).

מרכיבים

4פרוסותבייקון (בייקון טורקיה עובד גם טוב)בייקון (בייקון טורקיה עובד גם טוב)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה לאגר, להשתמש בסגנון לאגר היית שותהבירה לאגר, להשתמש בסגנון לאגר היית שותה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול1-2 כפות שמן זית כתית מעולהמרק עוף, כדי לטעום את המים (כמות שווה של מרק לשמש)מרק עוף, כדי לטעום את המים (כמות שווה של מרק לשמש)2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי (אני משתמש אבקת צ' ילי אנצ'ו אבל עובד רגיל מדי)אבקת צ'ילי (אני משתמש אבקת צ' ילי אנצ'ו אבל עובד רגיל מדי)2chipotle chiles in adobochipotle chiles in adobo1(חוֹרֶף)שיני שום, טחון או 1 כפית אבקת שוםשיני שום, טחון או 1 כפית אבקת שום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול איטלקי או 1 כף אורגנותיבול איטלקי או 1 כף אורגנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Avinyo Cava Reserva עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Avinyo Cava Reserva
Avinyo Cava Reserva
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין טרי ותוסס. זוגות עם כרישה, נקניקיות, romesco, עגבניות, aïoli.