קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

Gfcf וניל קינמון "עוגות מוצ'י"

Gfcf וניל קינמון
Gfcf וניל קינמון "עוגות מוצ' י " נטול גלוטן,, חלב חינם, צמחוני קינוח. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 132 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. מתכון זה אופייני למטבח היפני. לך לחנות ותביא אבקת אפייה, סוכר, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו עוגות קרם וניל, עוגות חג קלות ורכות, קינמון בניחוח עוגות וניל עם קינמון קרם גבינה זיגוג & ג'ינג'ר מסוכר, ו עוגת Churro: עוגת וניל קינמון בניחוח עם ציפוי גבינת שמנת קינמון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Indaba Chenin Blanc. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.