קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

Jambalaya

Jambalaya
Jambalayan הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 307 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו עגבניות שימורים, נקניקיות, פלפל קאיין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. מתכונים דומים: ג'מבליה בסיר אחד, ויג ג'מבליה, ו Jambalaya.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בתנור הולנדי, מערבבים, מים, עגבניות, רוטב עגבניות ונקניק מעושן. מביאים תערובת לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. כיסוי, להפחית את החום ולתת להתבשל במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
הוסף שרימפס ומבשל במשך 5 עד 7 דקות נוספות, או עד שרימפס הם ורודים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
בקערה קטנה, לשלב אורז, בצל, פטרוזיליה, בויון בקר, טימין, אבקת שום, פלפל שחור, פלפל קאיין, מלח, עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מרק בשרמרק בשר
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצלבצל
טימיןטימין
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים לתוך שקית צלופן. אחסן במיכל אטום לאוויר.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3(חוֹרֶף)בצל מיובשבצל מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס טרי, קלופים ומוגדריםשרימפס טרי, קלופים ומוגדרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן מבושל לחלוטין, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץנקניק מעושן מבושל לחלוטין, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא La Marea Kristy Vineyard Albarino. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
La Marea Kristy Vineyard Albarino
La Marea Kristy Vineyard Albarino
בהיר, טרי ופריך עם הערות של לימון קרד ומנדרינה. על החיך זה מראה מרקם אלגנטי וחומציות בהירה על הגימור.זוגות היטב עם צדפות, דגים בגריל, ומטבחים מתובלים.