קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות11
מגזין

Kimchee (חמוץ ירקות קוריאני)

Kimchee (חמוץ ירקות קוריאני)
קימצ'י (חמוץ ירקות קוריאני) יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. זה מנות ראשונות יש 37 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. גשו לסופר וקנו מלח שום, גזר, פתיתי פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכונים דומים: קימצ'י / קימצ' י/גימצ'י (כרוב מתובל קוריאני מותסס), צלעות קצרות בסגנון קוריאני בגריל עם ג'ינג'ר, צ' ילי, וקימצ'י מהיר, ו מלפפון חמוץ קוריאני.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.