קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

Parfaits שוקולד, תות ועוגיות

Parfaits שוקולד, תות ועוגיות
Parfaits שוקולד, תות ועוגיות יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 60 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 15 מנות. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. גשו לסופר וקנו חלב, פודינג מיידי בטעם שוקולד ג'לי, עוגיות אוריאו קטנות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו עוגת סוכר תות Parfaits, עוגת שוקולד צ'יפס פודינג Parfaits, ו עוגיית פצפוצי שוקולד לא לאפות Parfaits עוגת גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים תערובת פודינג וחלב בקערה בינונית עם להקציף 2 דקות. מקררים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
כף 1/3 של תערובת פודינג באופן שווה לתוך 4 ספלים או כוסות פרפה; העליון עם שכבות של חצי כל אחד פירות יער ועוגיות. חזור על שכבות. מכסים עם תערובת פודינג הנותרים שוט מגניב.
מרכיבים שתצטרך
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "