קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

Tamales טורקיה עם שומה כושי

Tamales טורקיה עם שומה כושי
טמלה טורקיה עם שומה כושי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 251 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. מתאים ל-8 מנות. גשו לסופר וקנו עלי בננה, בצל, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Poblano ממולא עם רוטב כושי שומה, Tamales עוף וצמחוני עם רוטב שומה אדום, ו גבינה עם Tamales צ'ילה קלוי: Tamales de Queso con Rajas.

הוראות

1
הכינו הסדר ספינת קיטור.
2
הסר את עלי הבננה מן החבילה; בעדינות להתפתח ולנגב נקי עם מטלית לחה נקייה. עם מספריים מטבח, לגזור שמונה 12 x 10 אינץ מלבנים. לקרוע רצועות דקות ארוכות מן העלים הנותרים לשמש" מחרוזת " קשרים עבור החבילות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את חתיכות טורקיה בסיר בגודל בינוני עם בצל, שום, פלפל, ו 1 כפית מלח (או לפי הטעם).
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים מספיק מים כדי לכסות (כ 4 כוסות) ומביאים לרתיחה על חום גבוה. להפחית את החום בינוני נמוך לבשל, מכוסה חלקית, עד הבשר נופל את העצמות, על 35 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את חתיכות טורקיה מן המרק (אשר יכול להיות מתוח ולשמור למטרה אחרת); כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, להסיר את העור לקרוע את הבשר לחתיכות ארוכות. אתה צריך בערך 2 כוסות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
בסיר קטן, מחממים את השומה לרתיחה מעל חום בינוני, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים 5 דקות. מערבבים את טורקיה מגורר. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים את השומן בקערת ערבוב או קערה גדולה של מערבל חשמלי להגדיר במהירות בינונית. עם כף עץ או להבי המיקסר, להכות במשך 1 עד 2 דקות, עד סודה במקצת. להתחיל להכות במסא קומץ בכל פעם, לעצור מדי פעם כדי לגרד את הצדדים של הקערה עם מרית גומי. בשלב זה אתה חייב לעשות שיחת שיפוט — אם או לא להוסיף קצת נוזל. העקביות צריכה להיות של דייסה עבה מאוד, דביק. כאשר עובדים עם מאסה עשוי מאסה קרינה לפעמים אני מוצא כי אני צריך להוסיף 5 עד 6 כפות של מים או ציר עוף כדי להשיג עקביות זו. עם קבוצות אחרות, אני לא צריך להוסיף שום נוזל. כאשר עקביות הרצוי הוא הגיע, להכות את הנותרים 1 1/2 כפיות מלח.
מרכיבים שתצטרך
8
הכינו את חבילות עלי הבננה. בקצרה להחזיק כל אחד מלבנים לחתוך מעל להבה פתוחה כדי להפוך אותם גמישים יותר, או מקום במשך כמה שניות על מחבת חמה. מחסנית אותם על ידי משטח העבודה.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים גוש 1/2 כוס של תערובת מאסה על כל אחד. עם החלק האחורי של כף, לשטח את מאסה מעט לצורה סגלגלה. כפית על 1/4 כוס של טורקיה מול מילוי מעל מאסה.
מרכיבים שתצטרך
10
מקפלים מעל הקצוות ימינה ושמאלה של מלבן אחד לכיוון השני, חופפים מעט. מקפלים את הקצוות העליונים והתחתונים אחד כלפי השני. אתה צריך להיות מסודר שטוח מנות (בדרך כלל על 5 X 4 אינץ ' אם אתה מתחיל עם 14 x 11 אינץ מלבן). לקשור באופן מאובטח עם קשרים "מחרוזת" עלה.
11
מקום באוניית הקיטור. Tamales בננה עלה צריך לשכב על פלטפורמה שטוחה כגון מתלה חוט הרים הרבה מעל רמת המים הרותחים. מסדרים אותם בשכבות לפי הצורך, בצד התפר למעלה.
מרכיבים שתצטרך
TamalesTamales
12
מניחים כמה חתיכות בננה נוספת על גבי כדי לעזור לספוג קיטור.
מרכיבים שתצטרך
13
יוצקים מים רותחים לתחתית המחבת לעומק של 1 עד 2 אינץ', מכסים בחוזקה, ואדים על חום בינוני במשך 1 שעה. שמור קומקום של מים חמים על צורב אחר; מדי פעם לבדוק את מפלס המים באוניית הקיטור ולחדש לפי הצורך, תמיד מגן על הפנים שלך מן הקיטור. כאשר הם נעשים, להסיר את המכסה ולתת tamales לעמוד במשך 10 דקות לפני ההגשה. כל אורח פותח את עצמו.
מרכיבים שתצטרך
TamalesTamales
1
* עלי בננה ניתן למצוא קפואים בחנויות מכולת באמריקה הלטינית. מרטינז ממליץ לקנות חבילה נוספת במקרה שרבים מפוצלים קשה מדי לשימוש (וזה נפוץ למדי).* עבור מתכון זה, הדבק השומה צריך להיות דליל לעקביות של מרק שמנת לפני המדידה. כדי לקבל 1 1/2 כוסות רוטב, להשתמש כ 1/2 גביע להדביק שומה 1 כוס ציר עוף, רצוי תוצרת בית (ראה להלן). מתכון השומה עושה כ 4 כוסות של דבק-השארית יכולה להיות קפואה ומשמשת רוטב לתרנגול הודו או עוף.* שומן חזיר Oaxacan יש טעם ייחודי, אגוזים ועקביות חצי נוזלי כי הם רחוק מאוד מן המוצרים המסחריים פלאפי, hydrogenated זמין בארה " ב ב tamales, שבו שומן הוא מרכיב עיקרי, ההבדל הוא עצום. על פי מרטינז, שומן חזיר עשוי קטן באמריקה הלטינית או במזרח אירופה הקצב עושה תחליף הגון, אבל טיוח זה בעצמך יפיק את התוצאות הטובות ביותר. כדי הביתה-לעבד שומן חזיר, להתחיל עם 3 קילוגרמים טריים (לא מלוח או מעושן) שומן חזיר, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ ' (מצמרר או מקפיא חלקית את השומן יגרום משימה זו פחות מבולגן).
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את השומן במחבת גדולה, עמוקה צלייה או תנור הולנדי רדוד עם צדדים עבים, דואג לא קהל החתיכות יחד. מבשלים על אש נמוכה, ערבוב לעתים קרובות, 20 עד 30 דקות, עד השומן הוא שניתנו חלקית ואת חתיכות חתוכים לקוביות הם קצת פריך אבל לא מבושל לחלוטין.
3
הסר את המחבת מהחום ולתת להתקרר מעט.
4
יוצקים את הנוזל הצלול לתוך מיכל גבוה, צר ולהניח בצד את cracklings וכל שאריות גרגירים. שאריות, שנקרא אסיאנטו, עושה התפשטות טעימה על טורטיות. הפיצוחים יכולים להיות ניתנים עוד יותר כדי לייצר אצווה שנייה של שומן חזיר. (למידע נוסף, עיין באתר האינטרנט של מרטינז, www.zarela.com.) אתה צריך בערך 3 כוסות של שומן בהיר, חיוור שיזוף. מקררים עד מוצק, לכסות בחוזקה, ולאחסן עד שבוע במקרר או ללא הגבלת זמן במקפיא.* מאסה הוא בצק שעשוי מתירס יבש שטופל בחומר אלקלי כגון סיד עמוס בפרך ומים ולאחר מכן אדמה. מסא טרי, אשר ייתן מתכון זה טעם אותנטי ומרקם, ניתן למצוא בכמה חנויות מכולת מקסיקניות במפעלי טורטייה. כי זה יכול להיות שכותרתו בדרכים רבות ושונות, מאסה יכול להיות מבלבל לקנות. כמה דברים שיש לזכור הם: 1). הקפד לקנות כמובן-קרקע masa (שכותרתו "masa para tamales") לא דק קרקע masa, אשר עבור טורטיות, לא tamales. אבל גם להימנע מסא שכותרתו" masa preparada para tamales, " אשר כבר מעורב שומן. 2). אם אתה לא יכול למצוא מסה טרי, אתה יכול reconstitute אותו על ידי ערבוב masa harina מאסה מיובש (המכונה גם קמח תירס או "תערובת תירס מיידי masa עבור tamales") עם מים או ציר עוף. המותג Maseca, זמין ב www.mexgrocer.com, הוא האותנטי ביותר. המותג Quaker, זמין בחנויות מכולת רבות, הוא גם מקובל, אבל הקפד לקנות את הקרקע גס "Masa Harina דה Maiz," לא הקרקע עדין "Harina Preparada Para Tortillas." 3). לא ניתן להחליף את ארוחת התירס הרגילה במאסה.* Click here for a recipe for chicken stock. אם אתה מעדיף לא לעשות משלך, מרטינז ממליץ על המותגים המכללה פונדק או יסודות המטבח.
מרכיבים שתצטרך
5
Reprinted with permission from The Food and Life of Oaxaca: Traditional Recipes from Mexico ' s Heart by Zarela Martinez. © 1997 Macmillan, A Simon & Schuster Macmillan Company

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין פינו נואר בכרם למלסון מאייר עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.