קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות5
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

אגס סאנדיי

אגס סאנדיי
אגס סאנדיי הוא קינוח שמגיש 6. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -8 גרם חלבון , 22 גרם שומן , ובסך הכל 519 קלוריות . , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . אם יש לכם גלידת וניל, סירופ שוקולד, חצאי אגסים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 42% . סוכריות אגס , סונדי אגסים מוקפצים וסונדי אגסים חמים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים חצאי אגסים, כשהצד השטוח כלפי מעלה, בכלי קינוח אישיים. למעלה עם כדור גלידה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס ציפוי שוקולד מוכן1 כוס ציפוי שוקולד מוכן
כגון קומיקס או בארטלט, מקולף, מגורה ופרוס 1/כגון קומיקס או בארטלט, מקולף, מגורה ופרוס 1/
2
מטפטפים סירופ שוקולד; מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
5 כפות סירופ תותים5 כפות סירופ תותים
בצל קצוץ מגוררבצל קצוץ מגורר

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם בחירה מצוינת עבור סונדי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. ה-Taittinger Brut La Francaise עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט לה פרנסז
טייטינגר ברוט לה פרנסז
שמפניה זו היא תערובת של כ-30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו-60% מהכלל, מכמה בצירים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.