קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

אופה פסטה הודו עם ארבע גבינות

אופה פסטה הודו עם ארבע גבינות
ארבעה גבינה טורקיה פסטה אופים לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 729 קלוריות, 39 גרם חלבון, ו 44 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 153 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. לכו לחנות ואספו גבינת פרמזן, קרם מרוכז של מרק פטריות, אגוז מוסקט טחון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 89%. מתכונים דומים: אופה פסטה טורקיה ותרד, אופה פסטה טורקיה ותרד, ו אופה פסטה אנצ'ילדה טורקיה.

הוראות

1
מבשלים פנה לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
פנה!פנה!
2
מסננים; מניחים בצד.
3
בינתיים, במחבת גדולה, הקפיצו את הבצל בחמאה עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים שום; מבשלים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים את המרק, גבינת השמנת, השמנת והחלב; מבשלים ומערבבים רק עד שגבינת השמנת נמסה. מערבבים פנימה את הפטריות, הגבינות והתבלינים; מבשלים רק עד שהגבינות נמסות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
פטריותפטריות
תבליניםתבלינים
קרםקרם
חלבחלב
מרקמרק
6
הוסף הודו ופנה; מחממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
פנה!פנה!
7
מעבירים ל-2-1/2 קוט משומן. תבנית אפייה. בקערה קטנה שלבו מרכיבי ציפוי; מפזרים מעל תערובת פסטה. מכסים ואופים בחום של 350 למשך 25 דקות. לחשוף; אופים 10-15 דקות יותר או עד מבעבע וזהוב חום.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
קערהקערה

מרכיבים

3(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קרם מרוכז של מרק פטריות, לא מחוזקיכול קרם מרוכז של מרק פטריות, לא מחוזק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכך וקוביותחבילת גבינת שמנת, מרוכך וקוביות4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון גספלפל טחון גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב2% חלב128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הצנצנת חתכה פטריות, סחוטהצנצנת חתכה פטריות, סחוט1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזהגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנה לא מבושלפנה לא מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם מתובליםפירורי לחם מתובלים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה שוויצרית גרוסהגבינה שוויצרית גרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה הודו מבושל קוביותחזה הודו מבושל קוביות