קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

אורז חום שום

אורז חום שום
אורז חום Garlicky עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 353 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, בצל ירוק, מרק עוף ללא מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שעועית שחורה ואורז חום עם כרוב Garlicky, ריזוטו אורז חום (ומדוע אורז חום עדיף על אורז לבן), ו איך לבשל אורז חום בצורה מושלמת וקישואים ואורז חום שום (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים אורז, ומטוגנים למשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
להוסיף שום; לטגן במשך 2 דקות. מערבבים במים, מרק ומלח; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים את החום ומבשלים על אש בינונית-נמוכה 45 דקות או עד שנוזל נספג. כפית לתוך קערה, קצפת עם מזלג. למעלה עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק