קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

אמנון אפריקני

אמנון אפריקני
המתכון האפריקאי אמנון יכול לספק הכמיהה האפריקאית שלך בסביבה 45 דקות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 290 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, פילה אמנון, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: Tilapian ברוטב פטריות (Tilapian en Salsa de Champiñones), פריז Village Tilapia פילה-ממוקם בלאס וגאס פריז עושה פילט אמנון מיוחד, ו מרק גמביה אפריקאי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאפשר לנסות הוא גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.