קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

אמנון כתום בקלף

אמנון כתום בקלף
אמנון כתום קלף דורש סביב 30 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 182 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית וראשונית דיאטה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם מלח, קישואים, מיץ תפוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח מדהים מדהים ציון של 84%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם דג כתום בקלף, פילה דגים בקלף עם אספרגוס וכתום, ו פילה דגים בקלף עם אספרגוס וכתום.

הוראות

1
מחממים תנור ל-450 זוגות. בקערה קטנה שלבו את חמשת המרכיבים הראשונים; מניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
חותכים נייר קלף או נייר כסף כבד לארבעה 18 על 12 אינץ'. אורכים; מניחים פילה דג על כל אחד מהם. למעלה גזר וקישואים; מזלפים תערובת מיץ תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
פילה דגיםפילה דגים
קישואיםקישואים
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מקפלים נייר קלף על דגים. עבודה מלמטה בתוך פינה, לקפל על 3/4 ב. של נייר ולחץ שתי שכבות כדי חותם. חזור על הפעולה, קיפול הקצוות כלפי מעלה וכיווץ, עד שנוצרת מנה בצורת חצי ירח. חזור על שאר החבילות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
4
מניחים על ניירות אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים 12-15 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג. פתח את החבילות בזהירות כדי לאפשר לאדים לברוח.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

אמנון עובד ממש טוב עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריגיו. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. פופי מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבשלות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, איסוף פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות האלון הקלויים הצרפתיים. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.