קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

אמנון פקאן מצופה

אמנון פקאן מצופה
אמנון פקאן מצופה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 318 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם פלפל, פירורי לחם, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפקאן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בורבון עם פקאן: דרום קלאסי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 11 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו אמנון פקאן מצופה, אמנון פקאן מצופה, ו אמנון פקאן מצופה-6 נקודות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.