קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות24
מגזין

אספרגוס קרפים עם רוטב שמיר פטריות

אספרגוס קרפים עם רוטב שמיר פטריות
אספרגוס קרפים עם רוטב שמיר פטריות יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 491 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, שמיר, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. מתכונים דומים: קרפים פטריות עם רוטב צ'ילה Poblano, קרפים פטריות עם רוטב טבעוני או צמחוני, ו אספרגוס עם רוטב שמיר.

יין מומלץ: קרם שרי, בורדו, שמפניה, Moscato Dasti, יציאה, בורדו לבן

קרפים עובדים ממש טוב עם קרם שרי, בורדו, ושמפניה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.