קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

אפונים עם עיניים שחורות

אפונים עם עיניים שחורות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Pea Fritters שחור עיניים. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 571 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך חמאה, פלפל, גבינת עיזים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו אפונים שחורות עיניים, אפונים עם עיניים שחורות עם רוטב פלפל חריף, ו אפונים עם עיניים שחורות עם רוטב חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חום 1 כף שמן קוקוס במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן קוקוסשמן קוקוס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל, פלפל אדום ושום וטחון עד רך, על 3 דקות. להפחית את החום נמוך, להוסיף 2/3 של אפונה שחור עיניים ולרסק את כל החומרים יחד עם מחית תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שוםשום
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
4
הסר מהחום וקריר מעט.
5
מוסיף את הקמח, ביצה, בצל ירוק, אורגנו, גרידת לימון, קאיין, ו 1/4 ל 1/2 פירורי לחם כוס לתערובת האפונה. מקפלים את הגבינה ואת הנותרים שחור עיניים אפונה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
בצל ירוקבצל ירוק
גרידת לימוןגרידת לימון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אורגנואורגנו
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אפונהאפונה
ביצהביצה
6
מניחים את פירורי הלחם הנותרים בקערה רדודה. מחלקים את הבלילה לתוך 12 מנות באמצעות כף מנה 1 1/2-אונקיה. לחץ לתוך שטוח 1/2 אינץ ' -דיסקים עבה מעיל בפירורי הלחם הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מחק את המחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מחממים את השמן הנותר, בקבוצות, צורבים את השרפרף עד חום זהוב, כ 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
9
מניחים על תבנית אפייה ומסיימים לבשל בתנור עד לבישול, 15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
10
למעלה עם ריבת הבצל ומקשטים עם הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
בצלבצל
ריבהריבה
11
ממיסים את החמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
מוסיפים את הבצל, גרידת לימון, זנגביל, ו 1/2 כפית מלח ומבשלים עד הבצל מתחיל להפוך שקוף, על 5 דקות
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
מלחמלח
13
מוסיפים את כוסברה, 1/4 כוס הסוכר החום וחצי מיץ לימון ולהפוך את החום לנמוך. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצלים מתחילים לבשל למטה והנוזל הוא התאדה, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
כוסברה.כוסברה.
בצלבצל
14
מוסיפים 1/3 כוס מים כל 10 דקות וממשיכים לבשל עד הבצל סמיך וזהוב חום, כ 55 דקות. מערבבים את הנותרים 1/4 כוס סוכר חום ומיץ לימון ומבשלים עד הסוכר החום נמס, 3 עד 5 דקות יותר. מתבלים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
בצלבצל
מיםמים

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טרייםפירורי לחם טריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוז היטבסוכר חום ארוז היטב879אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שחור עיניים אפונה, שטוף סחוטשחור עיניים אפונה, שטוף סחוט1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קוקוסשמן קוקוס1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכבשים גרוסות או גבינת עיזים, כגון שירה ברוק מ-Blackberry Farmכבשים גרוסות או גבינת עיזים, כגון שירה ברוק מ-Blackberry Farm1גדולבצל ירוק, חלק ירוק קצוץ, ועוד לקישוטבצל ירוק, חלק ירוק קצוץ, ועוד לקישוט0(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים2לימונים, מיצים ומיציםלימונים, מיצים ומיצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבינוני Vidalia בצל, קוביות קטנות( אודותבינוני Vidalia בצל, קוביות קטנות( אודות2בצל Vidalia, julienned (אם לא בעונה, כל בצל מתוק יעשה)בצל Vidalia, julienned (אם לא בעונה, כל בצל מתוק יעשה)