קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

ארוחת ערב: ריזוטו סקווש קיץ

ארוחת ערב: ריזוטו סקווש קיץ
ארוחת הערב מתכון: ריזוטו סקווש קיץ יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. במנה עיקרית זו יש 630 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם מלח ופלפל, פריחת סקווש, עשבי תיבול כגון מרווה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 43% המנה הזאת די טובה. נסו ארוחת ערב: ריזוטו חום עם קיץ סקווש, פאבות, ונענע, ארוחת ערב: ריזוטו אפוי Butternut סקווש, ו ארוחת ערב: Farfalle עם קיץ סקווש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים את המניה לרתיחה בסיר ולשמור על מבשלים. בסיר גדול וכבד להמיס 2 כפות של החמאה לטגן את הבצל על חום בינוני עד רך.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את האורז ומערבבים היטב, להבטיח את כל הדגנים מצופים בשומן, ומבשלים 1-2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את היין וכמה צביטות מלח ומאפשרים לו לספוג לתוך האורז; ברגע שיש לו להוסיף כ 1 כוס המניה ומערבבים היטב. מערבבים לעתים קרובות כמו המניה נספגת, מוסיף אותו 1 כוס בכל פעם שהסיר הוא כמעט יבש שוב.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, להמיס 2 כפות יותר של חמאה במחבת גדולה לטחון מעל חום גבוה לבשל את הדלעת או קישואים עד הזהב. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
כאשר האורז הוא כמעט רך עדיין עם מרכז" צ ' וקי " קשה, להוסיף את הסקווש או קישואים, פריחת סקווש, ועשבי תיבול. מערבבים היטב ולהוסיף מלאי יותר. מבשלים, מוסיפים מלאי במידת הצורך, עד שהאורז רך, ומערבבים את החמאה הנותרת, הפרמזן והחומץ הבלסמי. כבה את החום ואת הכיסוי, המאפשר את הסיר לשבת במשך 2 דקות (להכין קערות רדודות בינתיים). מצקת לתוך קערות ומגישים עם יותר פרמזן כקישוט.
מרכיבים שתצטרך