קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

ארטישוק פסטו על ג'בטה

ארטישוק פסטו על ג'בטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל ארטישוק פסטו על Ciabattan. תבלין זה יש 424 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 30 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו שום, מלח כשר, כיכר ג'בטה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 24 שעות ו-20 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: ארטישוק, עגבניות שרי וסלט פטה עם ארטישוק-פסטו קרוסטיני, ארטישוק פסטו, ו ארטישוק פסטו.

הוראות

1
במעבד מזון לשלב ארטישוק, פטרוזיליה, אגוזי מלך, גרידת לימון ומיץ, שום, מלח ופלפל. להפעיל את המכונה דק קוצצים את כל החומרים, לעצור את המכונה כמה פעמים כדי לגרד את הצדדים. ואז, עם המכונה פועלת, טפטוף 1/2 כוס שמן זית כתית מעולה. כפית את הפסטו לתוך הכוסות של מגש קוביית קרח. הקשה על המגש בעדינות על הדלפק כדי להסיר כל בועות אוויר. מכסים בחוזקה בניילון נצמד ומניחים במקפיא. להקפיא במשך 1 יום או עד 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ארטישוקארטישוק
גרידת לימוןגרידת לימון
קוביות קרחקוביות קרח
פטרוזיליהפטרוזיליה
אגוזי מלךאגוזי מלך
שוםשום
פלפלפלפל
מיץמיץ
פסטופסטו
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מגש קוביות קרחמגש קוביות קרח
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
2
כאשר מוכן לשרת, להפשיר את הפסטו.
מרכיבים שתצטרך
פסטופסטו
3
מערבבים בפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
4
מניחים מחבת גריל על חום בינוני גבוה או מחממים מראש גז או גריל פחם.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
5
טפטוף פרוסות ג ' בטה עם 1/4 כוס שמן זית כתית אקסטרה. גריל עד קלוי, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ג ' בטהnameג ' בטהname
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מורחים את הפסטו ארטישוק על פרוסות קלוי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
מורחיםמורחים
פסטופסטו

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.