קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות18
מגזין

באפלו טורקיה המבורגרים לשניים

באפלו טורקיה המבורגרים לשניים
אם יש לך בסביבה 25 דקות לבלות במטבח, באפלו טורקיה המבורגרים אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מנה אחת מכילה 274 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. אם יש לכם רוטב לסלט גבינה, הודו טחון, שן שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יהיה להיט שלך יום האהבה אירוע. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכונים דומים: המבורגרים של הודו באפלו, המבורגרים של הודו באפלו, ו באפלו טורקיה המבורגרים: לשים קצת תבלין המבורגר הלילה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו 1-1 / 2 כפיות רוטב חריף, כמון, אבקת צ ' ילי, שום, מלח ופלפל. מפוררים תרנגול הודו מעל תערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשתי קציצות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
במחבת טפלון קטנה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים קציצות על אש בינונית במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 165 דקות ומיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים על לחמניות עם חסה, סלרי, רוטב גבינה כחולה ורוטב חם שנותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינה כחולהרוטב גבינה כחולה
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי להמבורגרים של הודו. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות ניקל & ניקל האריס כרם מרלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
ניקל & ניקל האריס ויניארד מרלו
ניקל & ניקל האריס ויניארד מרלו
כרם האריס ממוקם במערב אוקוויל,ממזרח לכרם הברזל. חמישה דונמים של ניקל וניקל מורכבים משני בלוקים המציעים חשיפה דרומית ואדמה של טיט חרס חצץ. מעברי דילול מאפשרים לכל אשכול לתלות בחופשיות, לייעל את מערכת הסורג ולנצל את האקלים החם כדי להגיע לבגרות מלאה.האריס מרלו עקבי מאוד מבציר לבציר, והיין הזה אינו יוצא מן הכלל. פירות יער ושזיפים יפים משתלבים בטעמים של מרווה, סיגר, אדמה ועשב מיובש. לבציר הזה יש אלמנט מאובק מושך והאלון מוסיף שמץ של פחם. המרקם המשיי והטאנינים העגולים נושאים את הטעמים הללו לגימור ארוך ומאוזן.