קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

בוטנים קלויים ע " ש גארם מסאלה

בוטנים קלויים ע
בוטנים קלויים ע " ש גארם מסאלה הם אולי המתאבנים שאתם מחפשים. והוא יספק כ 1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, מתכון ידידותי fodmap יש קלוריות 5483, 246 גר' של חלבון, ו 473 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %75 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך מלח ים, פלפל, הל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו garam מסאלה, איך לעשות punjabi garam מסאלה אבקה בבית, דלעת קלויה, תפוח גאלן ומרק גארם מסאלה, ו מרק דלורית צלוי W / תפוחים וגראם מסאלה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ז ' ול טיילור גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.