קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות40
ציון בריאות3
מגזין

בולטות שרימפס

בולטות שרימפס
זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו בולטות הודו ונקניקיות, Ragoût de boulettes et de pattes de cochon-או כך זה יהיה לך להאמין…, ו מרק בשר בקר ובשר חזיר עם רוטב חום (מתכונים דומים).

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל קצוץפלפל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)Cajun תיבול (כמו סטירה Ya אמא)Cajun תיבול (כמו סטירה Ya אמא)40ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה לטיגוןשמן קנולה לטיגון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם4ציפורןשום, טחוןשום, טחון2בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלפיניו כבושים קצוציםחלפיניו כבושים קצוצים1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם רגילים או פאנקו, אופציונליפירורי לחם רגילים או פאנקו, אופציונלי40ריבס, קצוץ טרי או קפואדקלים של פטרוזיליה מיובשתדקלים של פטרוזיליה מיובשת4ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה סיבובים של פלפל שחור סדוק טריכמה סיבובים של פלפל שחור סדוק טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה (בערך חצי קילו תפוחי אדמה)פירה (בערך חצי קילו תפוחי אדמה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קטן גלם, קלופים ו deveinedשרימפס קטן גלם, קלופים ו deveined4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עולה עצמיקמח עולה עצמי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) של חמאה ללא מלח(1/2 מקל) של חמאה ללא מלח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספרטו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.