קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

בוריטוס שעועית שחורה ואורז

בוריטוס שעועית שחורה ואורז
המתכון של בוריטוס שעועית שחורה ואורז יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך תוך כ-50 דקות. מנה אחת מכילה 260 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-5 גרם שומן. מתאים ל-8 ומחירו 73 סנט למנה מנות. זה עובד היטב בתור מזנון. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. 61 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם פלפל קאיין, אגוז מוסקט, רוטב עגבניות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. עם ציון ספונקולרי של 59%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: בוריטוס אורז ושעועית שחורה, בוריטוס שעועית שחורה ואורז קריספי, ובוריטוס שעועית שחורה ואורז קריספי.

הוראות

1
מביאים אורז ומים לרתיחה בסיר על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינוני-נמוך, מכסים ומבשלים עד שהאורז רך והנוזל נספג, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמנת, מוקצפת1/2 כוס שמנת, מוקצפת
1 כוס מחית תרכיז פסיפלורה1 כוס מחית תרכיז פסיפלורה
ציוד שתשתמש בו
10 אונקיות ריבת פטל10 אונקיות ריבת פטל
2
ממיסים 1 כף חמאה במחבת גדולה על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל ושום בחמאה חמה עד שהבצל שקוף, 5 עד 6 דקות. ממיסים עוד כף חמאה עם בצל ושום; מערבבים אבקת צ'ילי, פפריקה, כמון, פלפל שחור, פלפל קאיין, ציפורן ואגוז מוסקט לתערובת. מבשלים, תוך ערבוב לעתים קרובות, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי אדום מקסיקני חדש, גבעולים הוסרוצ'ילי אדום מקסיקני חדש, גבעולים הוסרו
--1 ט מולסה--1 ט מולסה
2 צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף עם מצנפת סקוטי2 צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף עם מצנפת סקוטי
7-8 כוסות מלית קוביות (קרוטונים)7-8 כוסות מלית קוביות (קרוטונים)
ציפורןציפורן
2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
1 כוס פסטה ג'מלי או פסטה פוסילי קצרה1 כוס פסטה ג'מלי או פסטה פוסילי קצרה
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
1/8 כפית אגוז מוסקט, מגורר טרי או טחון1/8 כפית אגוז מוסקט, מגורר טרי או טחון
3
מערבבים שעועית שחורה ורוטב עגבניות לתוך תכולת המחבת; מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים עד שהטעמים מתמזגים, כ-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו לינגוויני, מבושל לפי הוראות האריזה1 קילו לינגוויני, מבושל לפי הוראות האריזה
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
ציוד שתשתמש בו
1/8 כפית אגוז מוסקט, מגורר טרי או טחון1/8 כפית אגוז מוסקט, מגורר טרי או טחון
4
מסירים מהאש, מערבבים את הכוסברה לתוך הרוטב ונותנים לכוסברה לנבול, כ-5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית או שמן חמניות לטיגון)שמן זית או שמן חמניות לטיגון)
פטריות יער טריות מעורבות, שיטאקים, צדפות, עץ עץ, הבחירה שלך, גבעולים חתוכים וכובעים פרוסים דקפטריות יער טריות מעורבות, שיטאקים, צדפות, עץ עץ, הבחירה שלך, גבעולים חתוכים וכובעים פרוסים דק
5
ממלאים כל טורטייה ב-1/2 כוס אורז מבושל ו-1/3 כוס תערובת שעועית.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
1 מלפפון בינוני חתוך לאורכו לפרוסות דקות1 מלפפון בינוני חתוך לאורכו לפרוסות דקות

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת צ'ילי, או יותר לפי הטעםאבקת צ'ילי, או יותר לפי הטעם8largesטורטיות קמח, מחומםטורטיות קמח, מחומם2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן185אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לבןאורז לבן185אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז לבןאורז לבן1בצל צהוב מתוק, קצוץבצל צהוב מתוק, קצוץ

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Taittinger Brut La Francaise עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט לה פרנסז
טייטינגר ברוט לה פרנסז
שמפניה זו היא תערובת של כ-30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו-60% מהכלל, מכמה בצירים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.