קושימומחה
מוכן ב48 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בקלה פריטו: בקלה מלח מטוגן

בקלה פריטו: בקלה מלח מטוגן
בקלה פריטו: בקלה מלח מטוגן עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 156 גרם חלבון, 109 גרם שומן, ובסך הכל 1968 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 48 שעות ו -25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטריאן דיאטה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, בצל, עגבניות שרי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 82%, וזה נהדר. מרק בקלה מלח (זופה די בקלה), בקלה מלח עם עגבניות וצלפים (בקאל אללה וזוביאנה), ו בקלון מנטקטו: ממרח מלוח של בקלה מלח מוקצפת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שוטפים את הדג במים קרים, ולאחר מכן להשרות במשך 48 שעות ב 4 שינויים של מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
דגיםדגים
2
בקערה גדולה שלבו את קמח הסולת, הקמח לכל מטרה, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח, 2 כפות שמן זית ומספיק מים כדי שתיווצר בלילה רופפת.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
קמח סולתקמח סולת
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמן זיתשמן זית
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בסיר גבוה או בטיגון עמוק מחממים את שמן הזית ל -375 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
סירסיר
4
טובלים כל פילה בבלילה, מאפשרים לעודף לטפטף ואז טובלים בפירורי הלחם לציפוי. כשהשמן בטמפרטורה, הורידו בעדינות את הפילטים בשמן ובשלו עד להזהבה ופריכה, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
5
בזמן שהדג מתבשל, בקערה בינונית, שלבו את הפטרוזיליה, הבצל והעגבניות וזרקו עם 2 כפות שמן זית כתית מעולה, מיץ לימון ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצלבצל
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוציאים את הדג מהשמן, מתבלים במלח ופלפל, מסננים לזמן קצר על צלחת מרופדת במגבות נייר ומגישים עם 1/4 מהסלט המותקן על כל מנה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

בקלה מלח עובדת ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את לורן-פרייה לה קובי ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-45 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר לה קובי ברוט
לורנט-פריר לה קובי ברוט
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.