קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

בראוניז קוקוס ללא גלוטן וללא חלב

בראוניז קוקוס ללא גלוטן וללא חלב
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו בראוניז קוקוס ללא גלוטן וללא חלב. מתכון ללא גלוטן וטבעוני זה מגיש 12 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל של 325 קלוריות. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם אבקת קקאו, מלח, שמן קוקוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה עובד טוב כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 25%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: בראוניז אגוזים ושיבולת שועל טבעוניים ללא גלוטן (טבעוני, ללא גלוטן, ללא דגנים, ללא קמח, ללא חלב, ללא סוכר מזוקק), רוטב אלף האי (ללא גלוטן, ללא תירס, ללא חלב, ללא סויה, ללא אגוזים, ללא מסטיק וללא סוכר מזוקק), ו פאי פודינג קוקוס ללא קרום ללא סוכר {ללא חלב, ללא גלוטן ופחמימות נמוכות}.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים קמח אורז, סוכר לבן, אבקת קקאו, סוכר חום, מלח ואבקת אפייה יחד בקערה גדולה; מוסיפים חלב קוקוס, רסק תפוחים, קוקוס פתית ושמן קוקוס. מערבבים את התערובת עד שהיא מסמיכה לבלילה; יוצקים לתבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי קוקוספתיתי קוקוס
קמח אורזקמח אורז
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
שמן קוקוסשמן קוקוס
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שהחלק העליון יבש והקצוות החלו להתרחק מדפנות התבנית, כ-30 דקות. מגניב על 10 דקות לפני חיתוך לריבועים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות