קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

בריא יותר "בננה חמאת בוטנים מאפינס שוקולד צ' יפס

בריא יותר
כמה אנשים ממש אהבו את ארוחת הבוקר הזאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו בריא חמאת בוטנים מאפינס שוקולד צ'יפס, בננה חמאת בוטנים מאפינס שוקולד צ'יפס, ו בננה חמאת בוטנים מאפינס שוקולד צ'יפס (מתכונים דומים).

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2בננות בשלות, מחיתבננות בשלות, מחית4(חוֹרֶף)חמאה רכהחמאה רכה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוטף חמאת בוטנים קרמיתעוטף חמאת בוטנים קרמית2ביציםביצים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס חצי מתוקשוקולד צ'יפס חצי מתוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר גס (השתמשתי סוכר Turbinado)סוכר גס (השתמשתי סוכר Turbinado)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותק מגוררקוקוס ממותק מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט וניל דל שומן רגיליוגורט וניל דל שומן רגיל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.