קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

ברצינות אסיה: מקושקשת טופו

ברצינות אסיה: מקושקשת טופו
צריך ללא גלוטן וארוחת בוקר ללא חלב? ברצינות אסיה: טופו מקושקשת יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 172 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. לכי לחנות וקחי טופו בינוני, מירין, דאשי ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו טופו משי מקושקשת, איך לעשות תאילנדי מקושקשת טופו משי, מהיר בסגנון אסייתי טופו (טופו alla דבי), ו טופו bhurji, איך לעשות bhurji טופו או טופו מקושקשת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.