קושימומחה
מוכן ב11 שעות, 36 דק.
מנות35
ציון בריאות1
מגזין

בשר בקר בקארי אדום תאילנדי

בשר בקר בקארי אדום תאילנדי
המתכון תאילנדי קארי אדום בשר מוכן בסביבות 11 שעה ו -36 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מנה אחת מכילה 155 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. מתאים ל-35 מנות. אם יש לכם חלב קוקוס, מנטה, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: קארי אדום תאילנדי עם ירקות, בשר בקר בקארי אדום תאילנדי, ו קארי בקר תאילנדי.

הוראות

1
שים את הבשר בקערה.
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים את המלח והפלפל וזורקים למעיל באופן שווה. במחבת מטגנים גדולה מעל חום בינוני גבוה, לחמם את שמן קנולה. עבודה בקבוצות במידת הצורך, לטגן את הבשר עד השחמה מכל הצדדים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר לקערה ולהניח בצד.
4
מוסיפים את הבצל והשום למחבת ומוסיפים מעל חום בינוני גבוה במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את משחת הקארי ומערבבים עד שהוא ריחני ומעילים את הבצל והשום, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
1
מעבירים את הבשר לבישול איטי ומוסיפים את תערובת חלב הקוקוס. מכסים ומבשלים על פי הוראות היצרן עד שהבשר רך מאוד והרוטב עבה אך עדיין נוזל, על 3 שעות על גבוה או 6 שעות על נמוך. כ 5 דקות לפני הבשר נעשה, מערבבים את הבמבוק יורה לתוך הקארי.כפית את הקארי על צלחות בודדות מחוממות או לתוך קערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
מקשטים עם מנטה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
3
מגיש 6 עד 8.Adapted from Williams-Sonoma Essentials of Slow Cooking, by Melanie Barnard, Charles Pierce & Dennis Kelly (Oxmoor House, 2008).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.