קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

בשר חזיר פילה פניני

בשר חזיר פילה פניני
מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 145 קלוריות. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 12 דקות. גשו לסופר וקנו את התינוק ארוגולה, חרדל לוויצ'קראפט, גבינת גרוייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכונים דומים: Panini Tenderloin חזיר עם ריבת נמל תאנה, BBQ משך חזיר & Emmentaler פניני, ו פניני חזיר וצ'יפס מתובל.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סוזנה Balbo Nosotros יחיד כרם Nomade Malbec. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 109 דולר.
Susana Balbo Nosotros Single Vineyard Nomade Malbec
Susana Balbo Nosotros Single Vineyard Nomade Malbec
צבע סגול אטום זכוכית, זה ספורט את האף מפתה של אלון קלוי, מינרלים, שוש, לבנדר, תבלינים אקזוטיים, פירות שחורים שונים. צפוף, עשיר, חושני על החיך, זהו יופי גוף מלא. שיוך: זוגות היטב עם בשר צלוי או צלוי כמו בשר בקר או כבש, שליו ממולא נקניק, או כל שילוב בשר נהדר אחר אתה יכול להמציא.