קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

גאמבו חסילונים של באבא

גאמבו חסילונים של באבא
גאמבו השרימפס של באבא עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 548 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם במיה, עלי בזיליקום, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הקראולית הזו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. עם כפית ציון של 47% המנה הזאת די טובה. נסו שרימפ פו באבא., שרימפס באבא גאמפ, ו שרימפס מק וגבינה-באבא גאמפ חקיין (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר כבד גדול, על אש נמוכה, להמיס 1 כוס החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הקמח, ומבשלים על אש נמוכה עד שהנתיב חום כהה; כ -30 עד 45 דקות, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
מוסיפים את הבצלים, הסלרי, הפלפלים והשום עד שקופים.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
4
מערבבים את הבמיה ואת שאר החומרים, כולל את הנותרים 1 כף חמאה, ומבשלים על אש בינונית נמוכה עד עבה, על 1 שעה. לפני ההגשה, להסיר את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
חמאהחמאה
במיהבמיה
5
מעבירים לקערה ומגישים מעל אורז לבן, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אורז לבןאורז לבן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה (2 מקלות), בתוספת 1 כףחמאה (2 מקלות), בתוספת 1 כף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול Cajunתיבול Cajun2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות משומר קצוץ עם מיץעגבניות משומר קצוץ עם מיץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ צדפות בבקבוקמיץ צדפות בבקבוק11 קילו קישואים,עלי בזיליקום יבשיםעלי בזיליקום יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון דקפלפל שחור טחון דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה טרי פרוסבמיה טרי פרוס8ריבס, קצוץ טרי או קפואהגשת הצעה: אורז לבן מבושלהגשת הצעה: אורז לבן מבושל907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, ניקה ו deveinedשרימפס, ניקה ו deveined7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי שרימפסמלאי שרימפס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקניק מעושן מבושל, פרוס באלכסוןנקניק מעושן מבושל, פרוס באלכסון11 קילו קישואים,עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים1בצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.