קושיקל
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

גבינה בגריל קימצ'י + אם לשפוט את תחרות הגבינה בגריל המערב התיכון הגדולה

גבינה בגריל קימצ'י + אם לשפוט את תחרות הגבינה בגריל המערב התיכון הגדולה
גבינה בגריל קימצ'י + אם לשפוט את תחרות הגבינה בגריל המערב התיכון הגדולה יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 398 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן כל אחד. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. זמן הכנת המתכון כ 24 דקות. זה מושלם עבור יום העצמאות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. 225 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך בגט, קמחי, גבינת צ'דר חדה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו Chipotle עוף בגריל כריך גבינה + EMMI ארה " ב "Gourmelt" תחרות גבינה בגריל, Kennebunkport לובסטר בגריל גבינה ותחרות האקדמיה גבינה בגריל, ו הבייקון האולטימטיבי של באג, תירס & גבינה בגריל אבוקדו & @RudisGlutenFree לומר תחרות גבינה & # בגידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את העיתונות פניני לחום בינוני גבוה.עבור כל כריך: חותכים את החלק העליון הכיפתי של חלק בגט כדי ליצור משטח צלייה שטוח. לפצל את באגט כדי ליצור חצאים העליון והתחתון. על חצי השכבה התחתונה גבינה, קמחי, ועוד גבינה. סגור את הכריך עם חצי באגט העליון.גריל שני פניני בכל פעם, עם המכסה סגור, עד הגבינה נמסה הבגטים קלויים, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
קמחיקמחי
ציוד שתשתמש בו
עיתונות פניניעיתונות פניני
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קימצ ' י עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.