קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות1
ציון בריאות22
מגזין

גבינת צ'ילי טונה

גבינת צ'ילי טונה
טונאן גבינה צ'ילי נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 מנה עיקרית. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 308 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 3 דקות. אם יש לכם גבינה אמריקאית, אבקת צ'ילי, טונאן במים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: צ'ילי קרוש טונה Ahi & סלט אבוקדו עם רוטב שום כוסברה (GF!) ... ו Fave five Friday: Healthy טונה, טונה צ'ילי, ו פטל-טונן צ'ילי על ירקות.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Beringer האוול הר Bancroft ראנץ ' מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק