קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות25
ציון בריאות2
מגזין

גבינת שמנת זכתה בטונות

גבינת שמנת זכתה בטונות
גבינת שמנת זכה טון עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המתאבנים שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 142 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 25 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. גשו לסופר וקנו ערמוני מים, בצל ירוק, פפריקה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. עם כפית ציון של 20% המנה הזאת די גרועה. נסו זכה בטונות, לימון-טונות קטנות, ו טקסס זכתה בטונות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב בינונית, לשלב גבינת שמנת, צדפות, בצל ירוק, ערמוני מים, פפריקה ופלפל שחור טחון.
מרכיבים שתצטרך
2
מקום על 1 כפית של מילוי לתוך העור טון וון ו חותם בפינה להרכיב משולש.
3
במחבת גדולה, שמן חום לטמפרטורה גבוהה. מטגנים את טונות וון עד שהם משחימים משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים על מגבות נייר ומגישים חם.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. כרם היין Chenin Blanc פארק היורה Birichino עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.