קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות16
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גלגלי עגלה דרום-מערביים

גלגלי עגלה דרום-מערביים
גלגלי עגלה דרום-מערביים עשויים להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר התוספות שלך. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -12 גרם חלבון , 8 גרם שומן ובסך הכל 348 קלוריות . , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, וארבעה יגידו שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו מרק עגבניות מרוכז, אורגנו, פטריות ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 63% . מתכונים דומים: גלגלי סלופי ג'ו וואגון , גלגלי עגלה עם ברוקולי וגבינת פרמזן , ועוף צ'ילי-ליים עם גלגלי עגלה תירס .

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות האריזה. בינתיים, במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים את המרק, הסלסה, הפטריות והאורגנו. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 5 דקות. מערבבים פנימה שמנת חמוצה; לחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מסננים פסטה; להגיש עם תערובת רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה