קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

דג חרב רוזמרין בגריל

דג חרב רוזמרין בגריל
ניתן להכין את דג חרב הרוזמרין בגריל בערך 20 דקות. מתכון זה משמש 2. למנה העיקרית הזו יש 273 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מ טעם הבית דורש פלפל, סטייקים של דג חרב, מיץ לימון ושמן זית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 61%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: דג חרב בגריל עם רוזמרין, דג חרב בגריל עם רוזמרין, ו דג חרב רוזמרין בגריל.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים; הוסף את דג החרב. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
דג חרבדג חרב
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, ציפו קלות את מתלה הגריל. גריל דג חרב, מכוסה, על אש בינונית-גבוהה או צולה 4 אינץ'. מן החום במשך 4-6 דקות בכל צד או עד דגים פשוט הופך אטום.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
דג חרבדג חרב
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לדג חרב. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. בורן קוטג ' קאשבורן פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
תווי דובדבן כהה בשלים, דומדמניות אדומות ושוקולד קודמים לתווים מלוחים של טימין בר, בריאר ואדמה. טאנינים גמישים למילוי פה מעניקים עומק לחיך, בעוד שהרעננות והחומציות האדומה-ברי שומרים על אורך, מיקוד ואיזון מקסימים.