קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

דג מונקפיש כורכום מתובל עם צ'אטני קוקוס-מנטה (Monkfish )

דג מונקפיש כורכום מתובל עם צ'אטני קוקוס-מנטה (Monkfish )
דג מונקפיש מתובל בכורכום עם צ'אטני בטעם מנטה-קוקוס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנה העיקרית שלך. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 374 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ופלפל, שמן זית, כורכום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 60%. מתכונים דומים: מנטה קוקוס צ'אטני, איך לעשות מנטה קוקוס צ' אטני, קבב עוף הודי מתובל עם צ'אטני כוסברה-מנטה, ו מנטה צ'אטני, איך לעשות צ' אטני מנטה / pudina צ'אטני.

הוראות

1
לטאטא יחד את כל החומרים בתבנית אפייה רדודה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
2
מוסיפים את דג הנזיר ופונים למעיל. מקררים למשך 1 שעה. מחממים גריל. גריל במשך 7 עד 8 דקות בכל צד או עד מבושל דרך;
מרכיבים שתצטרך
MonkfishMonkfish
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
1
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה בינונית ומקררים במשך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Scarpetta פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.