קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

דג מטוגן בתנור וצ'יפס

דג מטוגן בתנור וצ'יפס
דג מטוגן בתנור וצ'יפס יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 409 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו מלח כשר, טימין, פלחי לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 78%. נסו דג מטוגן בתנור וצ'יפס, תנור-דגים מטוגנים וצ'יפס, ו דג מטוגן בתנור וצ'יפס פרמזן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסדרים מדפי תנור בשלישים העליונים והתחתונים של התנור וחימום מראש ל 232°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
פרוס תפוחי אדמה לרוחב לתוך סיבובים עבים 1/4 אינץ', להעביר לקערה ולזרוק עם 1 כף. שמן זית. מסדרים על תבנית אפייה גדולה מרופדת בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מפזרים קורנית, 1/2 כפית. מלח ו 1/4 כפית. פפר.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
4
אופים בתחתית התנור במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בינתיים, לשלב דגים וחלב בקערה גדולה; להפוך דגים למעיל. לזרוק יחד קמח תירס, אבקת צ ' ילי, 1/2 כפית. מלח ו 1/4 כפית. פלפל בקערה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קמח תירסקמח תירס
פלפלפלפל
דגיםדגים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
הוסף פילה דגים 1 ומעיל עם תערובת קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
קמח תירסקמח תירס
7
מעבירים פילה לצלחת גדולה וחוזרים עם הפילה שנותר.
8
מחממים מחבת ברזל יצוק גדולה מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הוסף 2 כפות. שמן, מסתחרר למחבת מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים פילה ומבשלים עד קרום יפה על התחתונה, על 2 דקות; בזהירות להפוך ולאחר מכן להעביר מחבת למתלה העליון בתנור. מבשלים עד זהב מוצק כאשר לחוץ במרכז, על 6 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
11
מגישים עם לימון וחומץ טריים.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
לימוןלימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.