קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 12 דק.
מנות2
ציון בריאות88
מגזין

דג קארי אדום חריף

דג קארי אדום חריף
דג קארי אדום חריף יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 418 קלוריות, 70 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם פילה דגים, כוסברה, משחת קארי תאילנדית קלה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. נסו קארי אדום תאילנדי עם ירקות, טאקו דגים צלוי W / סלט כרוב חריף, ו רוטב טרטר חריף חוף ים אנגלי לדגים וצ'יפס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.