קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות56
מגזין

דגים & צ'יפס סקיני

דגים & צ'יפס סקיני
המתכון דגים רזה & צ'יפס מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט סופר חלב חינם ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון סקוטי. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 82 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 713 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לכם פירורי לחם panko, פפריקה, פלפל לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פירורי לחם panko אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פריך תפוח קרמל כקינוח. מתכון זה מן המנה נועז יש 19 אוהדים. מתכונים דומים: גוני דגים פריכים עם צ'יפס רזה, דגים מוכים בירה (לדגים n ' chips), ו דגים מוכים בירה (דגים וצ'יפס).

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות. הגדר מתלה קירור חוט על גיליון אפייה ומעיל עם ספריי בישול, (מדף הקירור מאפשר לשני הצדדים לקבל פריך.)
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.