קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות78
מגזין

דגים חריפים וספגטי זית

דגים חריפים וספגטי זית
דגים חריפים וספגטי זית יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 463 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זיתים kalamatan, פטרוזיליה, פילה אמנון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו ספגטי ברוטב עגבניות מתובל זית, ספגטי עם קציצות דגים ברוטב פלפל אדום חריף, ו ספגטי Aglio, אולי E פפרונצ'ינו (ספגטי עם שום, שמן זית & פלפלים צ' ילי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הספגטי ומבשלים על פי הוראות האריזה; מנקזים, שומרים 1 כוס של מי הפסטה. לזרוק את הספגטי עם קצת שמן ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ספגטיספגטי
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים את השמן, שום, 3/4 מלח כפית ופלפל אדום כתוש למחבת גדולה על חום בינוני גבוה. ברגע שהשמן מתחיל להבהב, מוסיפים את העגבניות, מי פסטה שמורים ואורגנו; מביאים לרתיחה גבוהה ומבשלים עד שהרוטב מתעבה אבל הוא עדיין רופף, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מיםמים
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
שוםשום
רוטברוטב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הדגים והזיתים ומבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהדגים מבושלים ומתקלפים, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זיתיםזיתים
דגיםדגים
5
מוסיפים את הספגטי והפטרוזיליה. לזרוק לשלב ולחלק בין ארבע קערות.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מארק מערב פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.