קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות5
ציון בריאות39
מגזין

דגים קריביים עם סלסה מנגו

דגים קריביים עם סלסה מנגו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל דגים קריביים עם מנגו Salsan. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 268 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. אם יש לך פלפל, פלפל, allspice הקרקע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השעועית השחורה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שעועית שחורה וקינוח בטטה כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו של מרכז אמריקה. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: טנדרלוין קריבי עם סלסה מנגו, דג צלוי במפרץ מונטגו עם סלסה קריבית, ו טאקו דגים מעושנים עם סלסה קריבית.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה, שטוף סחוט (אופציונלי)שעועית שחורה, שטוף סחוט (אופציונלי)1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין (אופציונלי)פלפל קאיין (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם0(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר קרקע (אופציונלי)זרעי שומר קרקע (אופציונלי)3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1קלוף מנגו, זרע וחתוך לקוביותקלוף מנגו, זרע וחתוך לקוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פאנקופירורי לחם פאנקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי קצוץאננס טרי קצוץ1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ1בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנוןפילה אמנון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קוקוס מיובש ולא ממותק, או לטעום (אופציונלי)קוקוס מיובש ולא ממותק, או לטעום (אופציונלי)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.