קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות14
ציון בריאות5
מגזין

דלעת מוס דלעת

דלעת מוס דלעת
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו לנסות את מוס הדלעת. והוא מתאים להגשה ל 14 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 508 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל אירופאי. אם יש לכם סודה לשתייה, מלח, סוכר של קונדיטורים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 15 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 32%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: דלעת מוס דלעת, דלעת מוס דלעת, ו קפוצ'ינו מוס קצת.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את הסוכר, הדלעת, השמן והביצים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, הסודה לשתייה, הקינמון והמלח; מקציפים בהדרגה לתערובת דלעת עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
מעבירים ל-9 אינץ ' משומן ומקומח. תבנית אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 325 ניתנים לזיהוי למשך 30-35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
חותכים עוגה ל-3/4 אינץ'. קוביות.
6
בינתיים מקציפים חלבון ביצה; מערבבים פנימה אגוזי פקאן וסוכרים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מעבירים לתבנית מרופדת בנייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
8
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 9-13 דקות או עד לתפיחה, תוך ערבוב פעם אחת. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת וסוכר קונדיטורים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מוסיפים את הדלעת, הקינמון והווניל. מקפלים פנימה 1-1 / 2 כוסות קצפת.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
ונילוניל
11
בתוך 3-1 / 2-קאט. קערת טריפל או קערת הגשה מזכוכית, שכבה מחצית מהעוגה, מוס דלעת, תוספת מוקצפת שנותרה ופקאן. חזור על שכבות. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
דלעתדלעת
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומרדלעת משומר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גבינת שמנת, מרוכךחבילות כל) גבינת שמנת, מרוכך1לבן ביצהלבן ביצה2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן קצוץ גספקאן קצוץ גס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מוצק חבילת דלעתיכול מוצק חבילת דלעת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון ציפוי מוקצף, מופשר, מחולקקרטון ציפוי מוקצף, מופשר, מחולק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב טריפל עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. את יכולה לנסות את קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "