קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות23
ציון בריאות1
מגזין

דלעת רול III

דלעת רול III
דלעת רול III דורש בערך 1 שעה ו -35 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 23 מנות. עם 266 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך סוכר של ממתקים, קמח עצמי עולה, גבינת שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. . נסו רול רול דלעת עוגת גבינה, עוגת דלעת עוגת גבינה פרנץ ' טוסט רול עם דלעת ספייס טבילה רוטב # SundaySupper, ו רול דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). שמן וקמח מחבת 10x15 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים את הקמח העצמי עולה, סוכר לבן, סוכר חום, אגוז מוסקט, קינמון ותבלינים פשטידת דלעת. מערבבים את הדלעת, ואז להכות את הביצים, אחד בכל פעם, עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים הבלילה למחבת מוכנה.
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 15 דקות, או עד שקיסם מוכנס למרכז העוגה יוצא נקי. מיד להפוך את העוגה על מגבת כותנה לחה. החל מהצד הארוך, לגלגל עוגה עם האופנה ג ' לי רול מגבת. רול עוגה מגניב, צד התפר למטה, על מתלה תיל עד מגניב לחלוטין, על 1 שעה. בעדינות לפרוש למלא.
מרכיבים שתצטרך
5
כדי להפוך את מילוי גבינת שמנת: שמנת יחד את החמאה ואת גבינת שמנת עד אור ורך. מקציפים את הסוכר של הקונדיטוריה, מתערבבים עד שהם חלקים.
מרכיבים שתצטרך