קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

דם בזיליקום תאילנדי-מרטיני כתום

דם בזיליקום תאילנדי-מרטיני כתום
מרטיני בזיל תאילנדי דם כתום יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המשקאות שלך. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 365 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מיץ מתפוזי דם ו 1 סיד, עלי בזיליקום תאילנדי וגבעולים, טריפל שניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. רק מעטים מאוד אהבו את המנה האסייתית הזאת. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 10%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מרטיני גלגל העין מפחיד (Lychee Matchan ומרטיני תפוז דם), מרטיני תפוז דם, ו מרטיני תפוז דם.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. את יכולה לנסות את ליאו סטין ויניארד צ ' נין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.