קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

הודו עצם Gumbo חג ההודיה

הודו עצם Gumbo חג ההודיה
המתכון טורקיה עצם Gumbo חג ההודיה יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 4 שעות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 21 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 441 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 812 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך רוטב חריף, אנדויה, תיבול cajun, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: חג ההודיה מרק הודו, תרנגול הודו הודו (עם שאריות תרנגול הודו לחג ההודיה), ו חג ההודיה טורקיה שאריות אושר: הודו Mac-And-Cheeslets.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות אלברינו נבואן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Neboa Albarino
Neboa Albarino
הרמה הקרירה והגבוהה יותר של קונדדו דו תה יוצרת ביטוי טרי ומדויק של אלבריניו באופן כללי והאתר המסוים הזה מעניק רצף מינרלי עז דרך היין. אף פרחוני, פורח עם ניחוחות אפרסק ומשמש אשר ממשיכים דרך החיך עם מבנה מתוח, פירות טריים מורכבים, משקל בינוני-חיך מאופק, הכל על עמוד שדרה חזק של חומציות מינרלית.