קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

המבורגר גבינת פימנטו דרומי

המבורגר גבינת פימנטו דרומי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל המבורגרים גבינת פימנטו דרום. מנה אחת מכילה 1110 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 84 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רוטב חזרת, פלפל פימנטו, נרפא בשר חזיר כפרי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. נסו גבינת פימנטו דרומית, גבינת פימנטו דרומית, ו Southern Pimento Cheese Burger (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
כדי להכין גבינת פימנטו, בקערת ערבוב בינונית, לשלב גבינות צ 'דר וג' ק, מיונז, גבינת שמנת, פלפלים פימנטו, מיץ חמוצים, רוטב חזרת, וחרדל; לערבב עד בשילוב היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
גבינת פימנטוגבינת פימנטו
גבינת שמנתגבינת שמנת
מלפפון חמוץ מיץמלפפון חמוץ מיץ
מיונזמיונז
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
חרדלחרדל
פלפליםפלפלים
פימיאנטופימיאנטו
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
כדי להכין סלט דבש, בקערת ערבוב קטנה לשלב מיונז, דבש, וכרוב; לערבב עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
כרובכרוב
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
מחממים מחבת גריל nonstick 12 אינץ ' על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
6
מוסיפים בייקון ומבשלים עד הבייקון הוא פריך, על 5 דקות, מרפרף פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
7
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
יוצקים כמעט את כל שומן הבייקון מהמחבת, משאיר שכבה דקה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
כדי להפוך את הקציצות, לשלב את הבשר, בשר חזיר כפרי, מלח, ופלפל בקערה גדולה. טיפול בבשר מעט ככל האפשר כדי למנוע דחיסתו, לערבב היטב. מחלקים את התערובת לתוך 4 חלקים שווים טופס לתוך קציצות כדי להתאים את הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
חזיר כפריחזיר כפרי
פלפלפלפל
בקרבקר
גלולגלול
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
באמצעות אותו מחבת גריל כמו קודם, לבשל את ההמבורגרים על אש בינונית גבוהה במשך 3 דקות לכל צד או עד מבושל בינוני נדיר.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
11
בינתיים, מניחים לחמניות על מדף בתנור.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
אופים במשך 3 עד 5 דקות. כמו כן, מניחים את הצלחות כי ההמבורגרים יוגשו על בתנור כדי לחמם.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
כדי להרכיב את ההמבורגרים, להפיץ כמות נדיבה של גבינת פימנטו על הצדדים לחתוך של הלחמניות. על כל תחתית לחמניה (על גבי גבינת פימנטו), מניחים שכבה דקה של סלט דבש. מעל סלט הכרוב עם קציצת המבורגר, 2 פרוסות בייקון, וצ ' יפס מרוסק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פימנטוגבינת פימנטו
קציצות המבורגרקציצות המבורגר
צ ' יפסצ ' יפס
מורחיםמורחים
בייקוןבייקון
דבשדבש
גלולגלול
14
מוסיף את צמרות לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
15
מניחים את ההמבורגרים שהושלמו על תבנית אפייה לא דביקה ואופים בתנור במשך 1 דקה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
16
מגישים המבורגרים על צלחות חמות.

מרכיבים

8פרוסותקותלי חזיר מעושנים אפלווד עבהקותלי חזיר מעושנים אפלווד עבה0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגוררכרוב מגורר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר כפרי נרפא ומעושן, קצוץ דק (או קצוץ במעבד מזון)חזיר כפרי נרפא ומעושן, קצוץ דק (או קצוץ במעבד מזון)2(חוֹרֶף)גבינת שמנת, טמפרטורת החדרגבינת שמנת, טמפרטורת החדר567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק קרקעצ'אק קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(חוֹרֶף)רוטב חזרתרוטב חזרת0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק3(חוֹרֶף)מיונז, טמפרטורת החדרמיונז, טמפרטורת החדר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ק מונטריי גרוס, טמפרטורת החדרג'ק מונטריי גרוס, טמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)לחם וחמאה מיץ חמוץלחם וחמאה מיץ חמוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jarred חתוך פלפל פימנטו, סחוטjarred חתוך פלפל פימנטו, סחוט4המבורגר תפוחי אדמה לחמניות, פיצולהמבורגר תפוחי אדמה לחמניות, פיצול1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס רגיל מבושל קומקום מרוסקצ'יפס רגיל מבושל קומקום מרוסק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה חדה במיוחד, טמפרטורת החדרגבינת צ'דר גרוסה חדה במיוחד, טמפרטורת החדר11 קילו קישואים,חרדל צהובחרדל צהוב